Valvoja: user123
-06- kirjoitti:Mielestäni ollan mokattu siinä, että ei olla mietitty että mielenkiintoinen pelaaja maksaa itsensä takaisin suuremmalla yleisökeskimäärällä. Ok jos joku 110kg painava taitava taklaushirviö saapu Kanadasta ja maksaa 40K liikaa jos se tuotaa lisääntyneillä lipputuloilla 200K.
kieku kirjoitti:Hei !!!!
Spora on pitsin loppuottelus.
Eikö ketään kiinnosta tämä turnaus
Fantasiideri kirjoitti:Eiköhän se jengi tule kuitenkin loppupeleissä katsomaan ennen kaikkea voittavaa joukkuetta.
Fantasiideri kirjoitti:Ja eiköhän esimerkiksi Kujanpään kasvot käy aika kivasti mainokseenkin. Oma junnu, puhjennut kukkaan, Mestiksen kermaa. Toimii mulle tuhat kertaa paremmin kuin joku väsynyt kanukki jostain alasarjoista.
Fantasiideri kirjoitti:Lomaa ne kiekkoilijatkin viettävät.
-06- kirjoitti:Fantasiideri kirjoitti:Eiköhän se jengi tule kuitenkin loppupeleissä katsomaan ennen kaikkea voittavaa joukkuetta.
Tilastojen mukaan ei tule. Mestisviirejä tulee liukuhihnalla ja yleisökeskimäärä alkaa ihan kohta ykkösellä.
Ikävä ilmoittaa mutta kuulut vähemmistöön jotka haluavat vain pelata omilla tuntemattomilla junnnuilla. Tämä linjaus on juuri se syy miks jäähallin porukka vähenee. Jääkiekko on viihdettä. Vaasan jäähallin voi vaan täyttää jos ihmisiä kiinnostaa. Mainitsemasi asiat ei kiinnosta. Luvut on laskussa.
Ja aika kovia ennakkoluuloja kanukeista. Osaako ne siellä kanarassa edes pelata kiekko? Ei Gretzky ei Crosby...
kieku kirjoitti:Kun kattelin noita kokoonpanoja niin ei se Sport niin nuori joukkue olekkaan verrattuna esim Ilves, Tps.
Missä muuten Kivimäki pelaa ens talvena ku ei ollu Ilveksen mukana? Ihan pihalla oon kun se ei oo käyny Vaasas ainakaan mun nähden et ois voinu udella
Hossa kirjoitti:Mihin tilastoihin viittaat? Viime kauden runkosarjan kotiotteluiden yleisökeskiarvo nousi edellisestä kaudesta..
-06- kirjoitti:Kysymys on, Ilman 1) Liigakarsintoja 2) Mestisfinaalia 3) Play-offseja ylipäätään, MIKÄ OLISI OLLUT SPORTIN YLEISÖKESKIMÄÄRÄ???
Mustakotka kirjoitti:-06- kirjoitti:Kysymys on, Ilman 1) Liigakarsintoja 2) Mestisfinaalia 3) Play-offseja ylipäätään, MIKÄ OLISI OLLUT SPORTIN YLEISÖKESKIMÄÄRÄ???
2198.
Paluu Keskustelut - Diskussion
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google Adsense [Bot] ja 4 vierailijaa